Morsdag, Stammis och kort hår!

2010-05-30 / 15:34:39

Oj, evigheter sen jag skrev sist. Händer inte allt för mycket nu för tiden, eller joo, sommaren är här! Värme, sol en en balans med regn och oväder. Veckorna går och nu är det 5 veckor och några dagar kvar tills jag kommer hem.

 

Jag inser att det är galet mycket jag kommer att sakna.

 

Men först ska jag säga GRATTIS PÅ MORSDAG TILL MIN SÖTA LILLA MAMMA!!

 

Sen så har jag insett vilken stammis jag är på ett Café här i närheten som heter Arabica. Idag skulle jag gå och köpa min speciall kaffe, White Mocca, en vaniljkaffe dryck och en smörgås med kyckling. När jag kommer in så hejar personlen på mig som om jag vore en gammal vän. När jag precis ska pööna munnen för att beställa en av tjejerna så frågar hon:

 

 

Servitrisen-"Do you want the usal?"

Jag- *lite småpaff* "Yes please"

S- "White Mocca with a wrap to go?"

J- "Yea please"

S- "BTW, did you get a haircut? You look soo good in short hair, it really suits you!"

J- "Oh really Thanks!"

 

 

 

Sedan får jag en extra stor kaffe mugg för samma pris som den lilla storleken. Jag blev väldigt glad över hur vänligt man blir behandlad hära.

Jag tyckte det var riktigt roligt alltså. Tänk att få vara stammis på ett ställe där dom vet vad man vill ha redan då man kommer dit XD. Saken är dena att jag mesta dels beställer kaffe därifrån, deras kaffe är att dö för... Så sjukt galet gott!!!!

Anywho, jag har klippt mig också!!

 

Jag är korthårig!!!!!! Eller jag har senaste 6 åren haft typ kort hår av och till men nu känns det kortare än vad jag har haft det på jag vet inte hur länge. Så Vad tycker ni?

 

Min vanliga kamera har slut batteri så tog med webbcamen, som gjorde mig vit som ett spöke men frisyren syns iallafall =)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det var jättesött =)!

Kommenterat - 2010-05-30 / 18:10:51  | URL - http://linnlaarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Måste bara skriva här också: Så himla fint!! :D

Och det lät ju sjukt mysigt det där med att du nu är stammis på ett café. Trevligt!

Kommenterat - 2010-05-30 / 23:03:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: