Dublin

2010-05-20 / 17:59:58

Dublin tjatandet från min sida är äntligen över! Imorgon drar jag till Irlands huvudstad och lodar runt med en tjej från Hongkong.

 

Karen Lee heter hon, hon och hennes kompis surfade hos mig förra vintern, vi hade galet roligt och jag fick kinesisk té som jag fullkomligt älskar! :D

 

Hon har bott i Dublin i några år och kan stan utan och innan=).

Såg på vädret att det kommer bli varmt, sköööönt!

 

Så vad ska ni göra för spännande under helgen då?

 

 

Peace out!

 

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Anonym

BILDER ÄR ETT KRAV ICHI! =D



Du får ha roligt för mig också, för i helgen börjar tenta-p för min del =( Två veckor med bara plugg (och träning ;);))... Hade jag inte sommaren (och dig på schemat i sommar=D) hade jag nog gått och dragit täcket över huvudet nu... ;)

Kommenterat - 2010-05-21 / 12:01:53  | URL - http://linnlaarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: