Pirri ar fortfarande dod

2010-03-29 / 12:34:06
Pirri, min alskade laptop ar fortfarande brannskadad.. Ja, min laptop har manga smeknamn. Hehe.,.

Naja, idag regnar det, varre an vad det gjort pa kalasigt lange. Och eftersom barnen nu har pasklov sa tar vi en chilldag, men vi ska in till stan dock kring 15 tiden. Ska bli intressant och se hur duschade vi kommer bli nar vi gar utanfor dorren!

Annars kommer jag ju hem pa torsdag, bara 3 dagar kvar nu!!!

Sa vad hander hos er da? Det ar ju sa tyst fran eran sida :P

Hoppas ni har battre vader an vad vi har!!

Peace out!

Ichiiiigo
Kommentarer!
Postat av: Ida

Bu, vad tråkigt med din dator! Vi har inte så gött väder som vi hade förra veckan men å andra sidan så har vi ju nu sommartid så det är ljust ute fastän klockan nästan är 18!

Det ska bli så kul när du kommer hem, jag har planerat en efterrätt som jag hoppas kan uppskattas av alla... också Teknikens hus någon dag nästa vecka, eller hur? ;D

Fin design på bloggen förresten!

Kram Ida

Kommenterat - 2010-03-29 / 17:55:27
Postat av: Ichiiiigo

Yay! Jaa jattetrakigt med min alskade lilla pirri T.T...



Oj ja har har vi det ljust anda till 2030, sa det ar ratt chill. Jaa vad spannande med efterratten! ser jag massa fram emot och sa aven med teknikenhus!! grymt!!! Tack sa mycket, min bror hjalpte mig att fixa till den jag har varldens basta bror!! ;)



Kraaam

Kommenterat - 2010-03-29 / 22:10:59  | URL - http://ichigogoesirish.blogg.se/
Postat av: Maja

Wiiieee Teknikens Huuuuus!!!! Själv ligger man hemma och är sjuk, ganska sugigt faktiskt. Men snart har jag loooov~ Och snart kommer du!

Kommenterat - 2010-03-30 / 11:17:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: