Ojdå, bloggen!!??

2010-03-16 / 09:35:55
Annonser från BloggPartner

Ja, jag ska vara helt ärlig, jag har glömt bort den..... Hemska saker!

 

Men hurrni, jag ska ge er en uppdatering, från 5-14 mars var jag hemma och lekte runt i tärnaby och mitt kära luleå!

 

Annars hände det inte så mycket, jag åker hem igen 1 april - 11 april då barnen är hos sin pappa. Imorgon är det St.Patrics day, dvs festival, parad och mycket grön klädsel! :D

 

Caomihe konfirmaeras på torsdag, så det ska bli spännande att se hur det går till. (Man är kristen katolik på Irland)

 

Skriver mer senare.

 

Pusskram

Kommentarer!
Postat av: Ida

Konfirmationen och Patriksdagen får du berätta om sen!

Kommenterat - 2010-03-17 / 13:23:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: