Melodifestivalen 2010

2010-03-16 / 11:13:20
Annonser från BloggPartner

 

 

Alltså jag vet inte med er, men jag är en av dom som tyckte att fel låt vann i Melodifestivalen. Anna sjöng jättebra This is my life, men den kändes inte alls som nån låt som kommer att vinna hos resten av Europa. Jag önskar faktiskt att Salem Al Fakir hade funnit. Låten har bra rytm, texten är ruggit bra, men jaa kanske var inte den heller nån vidare schlager låt? Vad säger ni?



Jag röstade på Keep on walking, tyckte själv den var bäst.



Vem röstade ni på?



pusskram

Kommentarer!
Postat av: Malin

Hör av dig när du e hemma.. kram

Kommenterat - 2010-03-16 / 22:08:22  | URL - http://taquine.blogg.se/
Postat av: anna

Rösta på fakir jag med (eller försökte några gånger iaf D; min mobil vägrade fungera) så jag håller med, tycker fel låt vann. Men nu är det ju bara att vänta och se hur det går i stora finalen. Men nej, känns inte som någon vinnarlåt :/

Kommenterat - 2010-03-16 / 23:04:26  | URL - http://kamly.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: