Lördag - Trevlig dag

2010-03-27 / 20:07:38
Annonser från BloggPartner

Glömde stänga av väckarklockan i går innan jag somnade så den började tuta och ha sig klockan 7 på morgonen.. Wee not funny!

 

Nåja, inatt så sov jag i Caomihes rum. Igår, fredag, så var det en snubbe här som skulle tvätta alla golv, inklusive golvmattorna. Och tro mig, medlet dom använda luktade bokstavligen hästkiss. Ni som är stallvana personer vet hur detta luktar! Så det luktade så att jag fick migrän så jag kunde inte alls befinna mig på nedervåningen.

 

Men jag tog en lugn dag idag, jag for och joggade på morgonen, tro det eller ej. Sedan gick jag och duschade, mötte upp Heidi och Svenja för en lunch på Arabica och sen gick jag hem. En ganska solig och trevlig dag, lite halvklart, halvmulet, lagomt varmt att gå utan jacka.

 

Ikväll blir det att äta fisk till middag, igen, hitta en bra film, samt äta min fina isglass som väntar på mig i frysen! =)

 

Hur har eran dag varit då? Tell me!

 

Pussis!

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: