Uppsala

2010-06-02 / 23:33:49

Hemlighet avslöjas!

 

Eftersom nu det är superseriöst och jag till 300000% har bestämt mig så ska jag söka in till Johannelunds bibelskola i Uppsala till vårterminen!!

 

Lägenhet sökes redan nu, iallafall kollar runt på vad som finns och så. Men ja, jag blir bara ett halvår i Luleå sen sticker jag igen! :P Tänk så livet kan bli!!

 

Jag är super posetiv just nu och längtar tills att få åka ner och kolla in stället!!

 

Hoppas ni har det bra!!

Peace out!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Nice! Är det en uni-utbildning, eller är det (om man får uttrycka sig så hemskt) en "hobby-skola". Kommer inte på något annat namn, så du får ursäkta... ^^' Vad händer efter utbildningen emd andra ord ^^'

Kommenterat - 2010-06-03 / 11:00:03  | URL - http://linnlaarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: