God is amazing, that's all I can say..

2010-06-03 / 12:08:07

 

Gud, Han är häftig.

 

När man minst anar det, så lyfter han upp en när man faller.

 

Tack Gud för att du alltid finns där.

 

 

Den här veckans nötarlåt. Föll för den helt och hållet.

*Städdag idag*

Peace out!

 

Ichigo

 

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Haha, tror du tjorvade bort mig lite någonstans mitt i ditt svar ^^'



Om jag förstod det rätt så är det som en förutbildning innan den utbildning du tänkt gå senare? Alltså, så att du får förtur om du läst den här kursen? Ursäkta om jag är dum i huvudet, jag skulle kunna berätta hundratusentals saker om olika enzymer i mag-tarmkanalen, men kan inte mycket annat =]

Kommenterat - 2010-06-03 / 17:57:59  | URL - http://linnlaarsson.blogg.se/
Postat av: Mona Osman

Hej! Jag ser att du infinner dig i Irland, vart bor du? Vad jobbar/gör du om dagarna?

Mitt namn är Mona Osman och jag är 20 (21 i höst) och jobbar som au pair i Dublin.

Jag kom hit den 31/5 och söker nu lite umgänge runt om i Irland. Skulle du kunna

tänka dig att kanske mötas upp för en kopp kaffe eller en drink, bio, shopping?

Det skulle vara jätte kul om du skulle vilja det, mitt mobil nummer är:

+353870987909, skulle vara kul att höras och ses! Mvh Mona Osman

Kommenterat - 2010-06-04 / 14:45:48  | URL - http://monaosman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: