Diskbråck

2010-06-16 / 18:48:08

Hejsan alla!

 

Nu är det inte länge kvar tills jag får komma hem till världens sötaste Luleå i några veckor innan jag och Nozz flyttar vidare till Älvsbyn!

 

Såhär ser det också ut under sommaren att jag inte kommer bo allt för mycket i lägenheten inne i stan, utan min bror bor ju där nu. Jag kommer att vara där lite här och var, men mesta dels av tiden är jag nog i Måttsund och försöker lära mig att stressa ner. Jag är rädd att jag kommer bli lika speedad och stressad som jag var, så jag ska tvinga mig själv att lugna ner mig för en gångs skull! Men som sagt, kommer befinna mig där, fast inte varje dag.

 

Idag är det 23 dagar kvar tills Papi&Mami och Macca kommer till Irland och hämtar upp mig! Det ska verkligen bli kalasakul!! Med andra ord, 26 dagar kvar tills jag kommer hem till Luleå ;)

 

Vad händer annars då? Jo jag har fått diskbråck i ländryggen, det gör förbaskat ont och ena min fot som jag har sådana probelm med har börjat "somna" lite för fort, lite för länge. Jag tappar helt känseln i foten och gör att jag faller ihop på golvet, det vara ungefär 10-15 min.. Tro mig, jag har provat.

 

Men saken är ju den att alla som känner mig vet att jag har enorma problem med min rygg i alla tider, längtar tills jag får börja gå på gymmet igen!

 

 

Nu ska jag gå och laga mat!!

Puss & Kram!

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Träna rygg- och benmusklerna lite lätt så kan det ge med sig litegrann! Kör bara hemma med din egen vikt, typ rygg-ups, benböj och sånnadärna vanliga! Du behöver inte gym för det, ta bara en kvart för dig själv varje morgon =)!



SNART SES VII!!! =D Jag kommer till Luleå den 21a juli igen, så vi ses då =) <3

Kommenterat - 2010-06-16 / 23:23:20  | URL - http://linnlaarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: