Trötthet, shopping och Tatoo

2010-01-23 / 20:02:07

Idag har det varit fullt ös från det jag vaknade. Steg upp kring 11:20, klädde på mig, sminkade mig och 15 minuter senare hämtade taxin mig och jag åkte in till stan för att möta upp tjejerna klockan 12.

 

Dom skulle tatuera sig och jag lovade att hålla dom sällskap. Så vi fick in dit men skulle få vänta en timme så vi gick runt på stan och shoppade lite, väldigt avslappnade och skönt att vara ute och träffa folk. Träffade upp en ny tjej idag, en au pair från Tyskland, Köln.

 

Dom tatuerade sig alla, 2 i taget, så det tog 2 h. Men vi hade roligt. Sen gick vi och traskade runt som vanligt bara i all kyla och väntade på bussen och sen så for vi alla hem.

 

Jag har också tror jag börjat sova för mycket, jag är verkligen konstant trött alltså. Och så har jag ofta huvudvärk vilket inte alls är nå kul =( Buhu..

 

Nåja, ikväll blir det mysfilm, Grave Of The Fireflies. Haha Jonas, äntligen ser jag den ;)

 

Sen SOVA!! Jag är sjuuuuuukt trött.... bleeh jobbigt..

 

Puss kram

 

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: