Planering för helgen!

2010-01-15 / 18:19:53

Ja i helgen så blir det skojs!!

 

Ikväll åker jag till en av de au pairer jag kommit närmast med, Svenja. Hon bor hos en familj i grannbyn Furgle och vi ska ha myskväll men inslag av pizza och vin tillsammans med hennes hostmamma och hennes vänninor. Sedan imorgon åker jag och Svenja vidare till stallet och åker båda och rider en timme eller så, och drar vidare till Salthill till den anda au pairen Heidi och där har vi ännu mera tjejkväll med god mat och sedan pyser vi ut på The Kings Head som vanligt och tar en öl, och sen däckar vi hos Heidi.

 

Återkommer på söndag!

 

.PS. Ska nästa vecka skicka in min ansökan till Älvsbyns folkhögskola för Svenska Kyrkans Grundkurs! Åhh jag är äckligt exalterad över det!! .DS.

 

Klart slut.

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Nå hur var helgen då? =)

Kommenterat - 2010-01-20 / 14:06:46
Postat av: Linkan

Vad är det för kurs? :O

(för övrigt var christoffer online på min skype för några dagar sedan - inte jag! sorry att jag missade;))

Kommenterat - 2010-01-20 / 18:08:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: