6 månader!

2010-01-21 / 21:52:36

Idag firar jag och Galway 6 månader! Woho grattis oss! Flyttade hit den 21 augusti 2009 och är fotrfarande kvar.

 

Jag måste vara ärlig med er, jag visste inte säkert om jag skulle klara detta, det är min störta framgång någonsin, jag klarade det här! Jag klarade mina första 6 månader på Irland. Mina första 6 månader för mig själv!

 

Äntligen så kan mitt gammla spöke som alltid säger "Du klarar det inte", sansa sig lite och vara tyst, för första gången. Jag kan göra vad jag vill bara jag lägger ner tid på det! Jag är stolt över mig själv!

 

Woho!

 

Imorgon ska jag och Svenja åka och träna hoppning med hästar, ska bli såååå kul! Är ledig imorgon hela dagen också så jag klagar inte!!!

 

Puss kram

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: