Söndag - Lazy daaaaaay

2010-02-07 / 21:29:06

Idag har jag endast varit på en promenad och sedan sovit och sett på Super Naturel. En väldigt seg dag med andra ord, precis som en riktig söndag ska vara. Plus att jag tror att jag håller på blir lite snorig och sjuk, känner mig lite hängig men jaa, det känns ändå bättre ikväll.

 

Stranden 2 min fån huset.

Havet

Hoppas ni andra har haft en fin söndag!

Pusskram

Kommentarer!
Postat av: Maja

Hej Matilda. Vet du vad jag vill göra just nu? Sitta i din soffa, slöglo på Ghost Whisperer, äta glass och prata om trevliga saker. Saknar dig!

Kommenterat - 2010-02-08 / 19:33:39
Postat av: Matilda

Jaa Maja, vet du vad, det hade jag inte sagt nej till. Det hade varit så väldigt väldigt underbart alltså! Saknar dig!!

Kommenterat - 2010-02-08 / 19:40:41  | URL - http://ichigogoesirish.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: