Självförtroende

2010-02-16 / 22:41:47

Jag har varit jättedålig på att uppdatera, jag vet!

 

Veckan har varit ganska bra faktiskt, eller ja det är ju som bara början men än så länge har den varit bra.

 

Idag hade hela Irland, UK, Skottland, Welsh och säkert många fler, den såkallade PANCAKE DAY! Vilket betyder att man jaa, man äter pancakes, eller som jag kallar dom och resten av Norrbotten, plättar! *Mums!*

 

Men ja, annars så känns det som mitt självförtroende är ganska lågt, jag har sånna peridoer och det har vi nog alla då det mesta känns bara kalasdåligt. Jag skyller på min p-stav som får mitt humör att leka som vinden och min rygg borde skrotas.. Hela min rygg vägrar sluta att knäckas så fort jag rör mig. Det gör så ont jag bli tossig i huvudet!

 

Nåja, jag hoppas ni där hemma åt massa med semlor idag, själv åt jag massa pancakes!

 

Sov gott med er!

Puss kraaaam

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: