Pinsamt!!

2010-02-03 / 18:58:28

Åhh, idag har varit en sådan seeeeeeeg jobbig dag som aldrig verkar vilja ta slut någonsin..... Och så ikväll satt Karen och hade massa jobb att göra ikväll och sjuk som hon är bad hon mig laga middagen. Kyckling med vitt vin, cream och soltorkade tomater.

 

Jag har gjort detta recept många gånger och det har alltid blivit väldigt väldigt gott. Men grejen är att Karen har aldrig visat hur man gjorde utan jag skrev av receptet samtidigt som hon förklarade det en sen kväll. Tydligen har jag missat lite i recpetet...

 

Hon såg lite förargad ut och nästan lite dumförklarade mig utan att säga ett ljud.. Är det något jag hatar mest i världen är det att bli nedvärderad, dumförklarad eller dylikt. Vi gjorde om middagen lite grann och försökte få till det rätt och jaa, det gick, om inte annat har vi några bitar extra vitlök i maten ikväll. Nåja, jag ska inte träffa nån så jag antar att ingen behöver dö av min andedräkt.. Hon förklarade att misstag sker och att det var ingenfara, hon hade ju faktiskt gilla det även om jag gjort receptet lite bakvänt. MEN eftersom min engelska var så himla bra så antog hon att jag förstog allt hon sa.

 

Jag sa att jag måste ha missat lite av då hon förklarade i all hast då jag skrev men att jag skulle skriva om mit recpet till det rätta. Jag känner mig så otroligt dum, hur kunde jag missa sånna saker i receptet?

 

Jaa jag antar att ibland blir man dumförklarad av rätta anledningar...

 

Ikväll tappade jag lusten till mycket, bleeh, mitt humör dog helt.. Jag har verkligen många negativa dagar känner jag, enormt irriterande alltså!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: