Mys!

2010-02-24 / 20:16:04

Woho!

 

Efter en halv produktiv dag med hyfsat lite att göra (tvätta, stryka, göra lunch till barnen, laga middag) så känner mig ändå ganska trött, men glad. Mycket på grund av min förkylning som gör att jag blir trött men bara tanken av att jag ska få mysa med mysigt folk och åka till den vackraste plats på jorden nästa fredag så kan jag inte annat göra än vara glad!

 

Det bara pirrar i magen av tanken att få stiga upp en morgon och dra på sig skoteroverallen och dra igång skotern och sen bara KÖRA!!! Upp på fjällen och bara njuta, åka till syterstugorna och laga lite mat på mourikkan(stavning?)!!

 

ÅHH! Jag längtar så in i norden!!

 

Nä nu ska skypa med mina älsklingar!

Pusskram

Ichigo

 

Myskläderna är på!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: