It's a new day

2010-02-01 / 10:29:50

Jaa det är en ny dag, en ny vecka. Vi kommer allt närmare min andra hemresa i mars vilket kommer bli dunder roligt! Åka till stugan med härligt underbara människor, träffa kompisar, god mat och Nozz såklart!

 

Idag är det 32 dagar kvar tills jag dyker upp på kallax flygplats igen. Jisses det är ju ändå väldigt väldigt snart! Så jag funderar på att göra en ny nedräkning på bloggen, vad säger ni om det? Först var min tanke att jag inte ides men det är ju ändå lite roligt. Såå jaa, det blir en ny nedräkning.

 

 

Idag är en ganska lugn dag, jag fick skynda på ungarna imorse så de skulle hinna med bussen, sen när jag kom tillbaka då kom Karl mitt i allt, det verkar som han ska jobba hemifrån en stund... HAHA, och nu gick han ut ur dörren och söger hejdå.. LOL. Ohwell, idag ahr jag bara tvätten att göra och sopa lite golv och laga sheperds pie.

 

 

men denna morgon satt jag också och tänkte på all mat som jag saknar att äta, svensk mat.

 

Så som:

 

Köttbullar

 

Torkat Renkött

 

 

Knäckebröd och kaviar!!

 

Falukorv!!

 

PALT...!!

 

 

Jag saknar svensk mat!! Jag vill haa.... jag är galet hungrig nu... mat!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: