En härlig start på dagen

2010-02-05 / 11:06:06

Idag började min morgon ganska bra. Jag steg upp och gjode det vanliga med barnens lunch och så, jag gick med dom till busshållplatsen och väntade där tills bussen kom. Sedan gick jag till affären för att handla lite.

Jag köpte hårinpackning och ansikts mask. Så jag har nu på morgonen skämpt bort mig med en ansikts mask och ska göra en hårinpackning och raka benen senare. Idag har jag min SPA dag =)

 

Idag är det fredag och det enda jag behöver göra är att tvätta lite. =) Men annars ska jag inte gör nånting vettigt.. Jaa kanske ta en promenad senare, men det är typ det.  Jag ska bara ligga och ta det lugnt, chilla och ha det trevligt med film och serier.

 

Jo vet inte om jag sa det men min kamera laddare har kommit så nu kan jag lägga upp bilder!!:D

 

Aaah, helg, underbara helg.

 

Min SPA utrustning!

 

Ny skjorta som jag köpte föra helgen. Och för er som inte sett min hår så ser det ut så här för tillfället =)

 

Denna varmvattens kudde är något jag inte kan leva utan! Så underbart varm att ha i sängen om det är kallt, eller för ryggen så den gör ont. Denn värmer så himla gutt! Köpte den då mami&papi var här i Oktober förra året=)

 

 

Nä, nu ska jag fortsätta med min SPA dag!

 

Puss och kram från en väldigt glad Ichigo!

 

Kommentarer!
Postat av: Ida

Vilken gullig bild på dig! Tycker jag :) Kram

Kommenterat - 2010-02-07 / 00:57:54
Postat av: Matilda

Taaaaaaaaack:)

Kommenterat - 2010-02-07 / 11:39:42  | URL - http://ichigogoesirish.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: