Hejhejhej!

2010-04-12 / 11:05:14
Long time no see right! Ja jag har varit hemma i Sverige under veckan och det var hur underbart som helst och vara i stugan och kora skoter tills man nastan spydde och drog axlarna ur led och nagra fastkorningar nar det varit blott pa isen. Men ocksa att fa traffa sa manga mysiga manniskor jag verkligen superduper alskar!

Nu ar det sa har att min dator fortfarande ar pa lagning och jag har bara en dator pa irland som funkar att skriva pa och den ar som markar utan de sista tre bokstaverna det svenska alafabet. Sa mina uppdateringar kommer vara lite fran och till men uppdaterar sa mycket jag kan.

Hoppas ni har haft en supermysig pask, det har iallafall jag, Nu ar det sista koret innan jag kommer hem. Vi ses den 12 juli Sverige!!


Hors snart!

Peace out!
Ichiiiigo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: