Veckan som var, helgen som är..

2009-09-19 / 22:58:32

Ja huvva vad dåligt jag har blivit på att uppdatera era små söta huvuden om vad som händer i mitt liv här på Irland.

Veckan har varit som alla andra veckor, tvätta, städa, laga mat, etc etc.. Inte så mycket skillnad egentligen.

Barnen har sina upp och ner gångar som vanligt men de är inget som man inte kan hantera. Har börjat min julklapps inhandling nu. Känner bara att jag måste vara i tid i år med allas julklappar eftersom jag kommer skicka hem de i 3 omgångar. Första rundan med mina päron nu i mitten av oktober, sedan i mitten på november och sen kommer jag i december.

 

Jag får hela tiden väldigt mycket beröm på hur jag hanterar barn och hushåll så bra för min ålder. "You are such woman for beeing one women!" enligt Karen =)

Helgen har varit bra den med, än så länge har bara halva gått, spenderade mesta dels av dagen på stan och shoppade lite julklappar. Idag så sov jag ut till 1030 typ, ringde mamma och pappa, satt och chattrade en stund med dom, chattade med folk i övrigt en stund och åt sedan lunch.

Kring 15tiden drog jag Karen, Conal, Caomhie och hennes kompis in till stan och vi traskade runt där, jag gick på mina egna ärenden. När vi kom tillbaka så visade de sig att Karen hade fixat en liten present åt mig, vilket jag blev halvt om halvt eld och låger över:P

 

Nåja, nu är de film kväll med kidzen, Marley and I, mysig film!=)

 

Min present från Karen! =)

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Linkan

Ooh vad fin den var =) SÖT! :D

Kommenterat - 2009-09-20 / 21:50:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: