Varma Pingviner!

2009-09-08 / 23:45:06

Idag har åter igen varit en stressig dag. Steg upp kl 7 som vanligt, gjorde de jag skulle, började tvätta, slog i huvudet ordentligt i en dörrkant.. ajajaja!

Sedan sprang jag och handlade, sen till frissan och bokade om tiden tills imorgon! Sen så damsögs alla heltäcknings mattor, sedan sopades alla golv på neder och över våning och sen kl 12 kom barnen hem..

De blev att göra lite lunch åt dom, sedan så få dom att städa sina rum och plocka undan kläder som, tro mig, inte är de mest superenkla, man måste faktiskt bråka lite med dom!:P

 

Sen så strök jag lite kläder, barnen gick ut och lekte, sen kom de in igen, och sprang runt. Till slut när jag fick en sekund att faktiskt sitta ner hann jag chatta i typ 15 min med Nils innan "qwewa" kom med en stor bakbok och ville baka, men hon får inte baka helt själv utan måste ha någon som ser efter henne.. men lite trötta ben och trött rygg var de bara att vinka hej då till Nils i webbcamen och sen bar de av att baka cupcakes!

 

Fast egentligen var de hon som mest bakade, jag förberedde maten istället. Kött med en svampsås, ångkokade grönsaker och ris blev vad jag fick för mig att göra. de var sjukt gott faktiskt!

Har en väldigt trött och seg dag och som ni märker försöker jag göra den kortfattad.. Bör lägga upp lite bilder, egentligen ids jag verkligen inte alls utan är supertrött, men jag ska ändå göra de innan jag somnar!!!!

 

 

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: