Unbelievable...

2009-09-09 / 09:37:24

En sak är då säker, de tar en hel vetenskap att förstå sig på barn, och även var man nyss en själv... Hur man än försöker minnas sina trotsiga år och din logik då man var 10 år så kommer man ändå inte långt..

 

Att få iväg dom här barnen till skolan på morgonen tar en bra lång stund och man måste alltid småtjata innan dom hänger med att de ska gå typ NU, och på nått vänster så kommer de alltid i sista minuten till bussen.. Nåja, en dag så lär dom väl sig!

 

Idag kommer nog bli en väldigt lugn dag. Jag har bara lite tvätt att göra idag, typ en omgång tvätt typ. Jag har redan städat större delen av huset för den här veckan faktiskt. De enda jag ska göra imorgon är att skurka golven typ vilket tar ungefär 40 min att göra, helt okey. Sen så är de väl att laga middag??

 

Måjå, idag blir de lax jag ska göra till middag. Måste erkänna att jag var ganska så nervös över hela laga mat grejen. Var rädd att de inte skulle gilla de jag lagade, men ibland gör jag mitt egna recept och ibland deras, vi skiftar en del, och märker hur kul de är att laga mat! Ganska avkopplande faktiskt! =)

En annan kul sak som hände på morgonen var att jag höll på att skita på mig då Karen höll på skräma ihjäl mig.. Hade stigit upp och höll på i köket och göra lunch åt barnen, klockan var väl kring 7? Karen som i vanliga fall kommer inrusande i köket kring 0730 och brukar se virrig ut, kom inrusande i köket och skulle åka tidigare till jobbet. Jag hade även stängt dörren till köket men hörde aldrig att den öppnades, hehe, jag höll på skita på när jag vänta mig om, jag tror jag var lite för trött eller nå för jag höll i en påse pasta som jag höll på att tappa i golvet samtidigt som jag sa"HOLY JESUS!".. Hon tittade på mig och började skratta och sa "Oh, I'm so sorry Matilda, didn't mean to scare you*fniss*"..

Heh rolig sak bara:P

 

Nåja, ska somna om en stund medans tävtten går, kl 12:10 så ska jag klippa mig och efter de ska jag ta mig en lång promenad! =)

 

Puss och kyss

Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: