Summa sumarum..

2009-09-14 / 15:30:20

Well, helgen var i övrigt seg men helt okey, gick på lite promenader, sett på den efterlängtade nya säsongen av Ghostwisper.. Alla ni som känner mig vet väl hur jag älskar den serien =)..

Så vad har hänt sen senast?

Jag klickade lite mera med Karen nu vilket är superduper, min bror blev rånad i Barcelona, tack gode gud är han helt oskadd. Tänker på dig bror min <33

Barnen var borta hos sin far under helgen så de var väldigt tyst i huset och under lördagen hängde jag med Mattias och några fler utbytesstudenter i Galway.

Jag längtar hem, har ett hemlängtans återfall.. Jag vantrivs inte, gå nu inte för guds skull och tro något sådant. Jag saknar min hund bara fruktansvärt mycket och lite annat för stunden.. Jag hade gjort mycket för att fara och soringa i skogen i Måttsund, något jag aldrig gör, men fick lust till de nu.. Mest troligt är de hela höstvädret som påverkar mig nu.. men jaa..

 

Oh well, idag har jag varit hurtig med att både städa och tvätta kläder, varit ut och sprungit och lucnhen min bestod av blåbär och druvor.. Snart kommer barnen hem och då ska jag göra lunch åt dom och sen ska de göra sina läxor och jag får ta de lugnt en stund tills de andra kommer hem..

 

Annars innehåller inte dagen allt för mycket, har ont i huvudet igen.. Tror de kan vara för att jag slog i huvudet i en skåpdörr här om dagen och de gjorde helsikes ont!

 

Aja, bilder kommer i nästa inlägg, har för mycket att göra nu innan de kommer hem!

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Låter som en bra helg! Hoppas bara att du inte låter hemlängtan förstöra det roliga, det är ju ändå inte så lång tid tills det är jul och du får komma hem igen! Hurra, då ska vi träffas och snacka i timtal ^^

Kommenterat - 2009-09-14 / 17:55:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: