Söndag 20/9-09

2009-09-20 / 21:27:37

Idag har varit en härlig dag, vi satte ss i bilen på väg till Connemara. Helt underbart, jag älskar Cnnemara, de är så sjukt vackert här!!!:D

 

Nåja, så glatt var de inte den fösrat stunden i bilen då ingen av barnen, speciellt lilltjejen blev grumpig och totalt vägrade att följa med, vilket de misslyckades med rätt duktigt.. Men de ändrade attityden då vi väl kom fram.

Så vi gick den så kallade blå-rutten, väldigt mysigt! Jag måste dra hit mamma och pappa och viktor när de nu kommer! Viktor vet jag inte än när han dyker upp på Irland men mamma och pappa kommer den 15 oktober!!

 

Jag vet inte vad jag ska säga m den här dagen förutom otroligt mysig och väldigt trevlig. Köpte även lite smågulliga saker till min kyrkstuga som två ursöta ljusstakar!

Video med bilder kommer i inlägget ovan!

 

 

Puss och kyss

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Den blir säkert jättefin i stugan!

Kommenterat - 2009-09-21 / 20:01:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: