Så fint!

2009-09-28 / 10:22:18

Ibland får jag sådana här klockrena kedjemail från min syster. Och idag så när jag öppnar min mail så hittar jag de här och jag kan inte låta bli att förundras över naturens olika språk.. Om vi ändå vore lika mottagliga för naturen, som djuren är..

 

 

Polar Bear: I come in Peace

Norbert Rosing 's striking images of a wild polar bear coming upon tethered sled dogs in the wilds
of Canada ' s Hudson Bay.


 

 

 

The potographer was sure that he was going to see the end of his dogs when the
polar bear wandered in.


 

 

 

 

It ' s hard to
believe that this polar bear only needed to hug someone!



 

 

The Polar Bear
returned every night that week to play with the dogs.

May you
always have love to share,

Health to spare, 

And friends that care.

En ganska mysig morgon de här.

 

Sitter just nu i min säng med en kopp te, ett äpple, en banan och en actimel yougurt som ska bli min frukost! =)

 

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Elin E

Kära Matilda! Du är så modig som faktiskt vågat dig iväg till Irland! Jag skulle aldrig ha vågat! Och måste bara säga att bilderna på björnen och hunden fick mig att le stort - så himla mysigt! Saknar dig gumman, det var sååå kul att se dig i somras. Ta ett djupt andetag, gå tillbaka till den där puben (trodde du någonsin att jag skulle säga det) och träffa lite folk!



Hemma finns alltid kvar, så det är bara att åka när som helst, men ge Irland en stund till, tänk att du faktiskt är där! Och att du får se så mycket du inte sett förr!!



Jag ber för dig vännen! Bamsekramar från lilla fru Edberg

Kommenterat - 2009-09-29 / 13:58:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: