Random

2009-09-11 / 22:43:22

 

Börjar bli lite random tråkigt nu när man är rätt så ensam.. Hittade denna video lite random på youtube, har ej sett animen, men den verkar så mysig.. Jag vill också ha nån att mysa med, NU, IKVÄLL!!

 

Gick en en snabbis igen på lite friskluft, gillar att vara ute när de börjar mörkna, de blir väldigt behagligt ute och väldigt trevligt.. Men när jag gick ut så såg jag ett gulligt par, kanske något år äldre än mig och ungdommar som springer runt och flummar och kunde inte låta bli att le.. De känns så hemtrevligt allt, jag trivs verkligen galet bra här, även om jag längtar hem litegrann.. Men jag saknar lite att hålla någon i handen i smyg då knappt någon ser, bara vara för stunden.. Jag vet inte om de är att jag är extra ensam nu, men de är väl alltid okey att sakna sånt där.. som sagt, de är väldigt ensamt..

 

Gud, mest av allt vill jag hitta en kompis här, nån som bor här i närheten som man kan hänga med medans man är här... Stört vad jobbigt de här är..  Vill bara ha nån att sitta och prata med.. en tjejkompis skulle inte vara fel så man får sitta och vara hypertjejig och prata om naglar skvaller och smink.. HAHAHAH!! Inte direkt vad jag brukar göra!!

Nä men nån att ha kul med kan väl inte skada??

 

Nån som vill hålla hand med mig?

Puss och kyss

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Elin E

Åhh, jag vill se den!!! Den verkar vara i precis min stil ;) Romantik och humor <3 Love it! Hoppas att allt går bra vännen, du hittar säkert snart någon att hänga med! KRAAAAM

Kommenterat - 2009-09-12 / 14:39:11
Postat av: Linkan

Vi kan göra mer än så älskling... ;) RAWR

Kommenterat - 2009-09-12 / 20:53:42
Postat av: Ida

Åh, du hittar säkert nån! Annars ses vi till jul ju!

Kommenterat - 2009-09-13 / 10:22:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: