Magi

2009-09-09 / 00:12:10

 

Visst är de något magiskt med barn som sjunger? Jag tycker att de är bland de vackraste som finns och jag blir tårögd varje gång.

 

Lova mig en sak, en sak jag påminner er om och om igen, glöm aldrig att våga tro på de du tycker är sjävklart, våga hoppas på de du tror på och våga älska dina medmänniskor.

 

Tro, hopp och kärlek, är vad jag vill leva efter och försöker. De betyder allt för mig.

Tro- Min tro på Gud ger mig styrka, tröst och värme i varje andetag.

Hopp- Mitt hopp om livets goda saker som sker, se till de små sakerna i vardagen så blir du nog överraskad.

Kärlek- Kärlek är de asbolut viktigaste i mitt liv. Hur jag än vrider och vänder på världen, på mina människor så älskar jag er oavsätt. Älska dina fiender var de en som en gång sa, de är sjukt svårt, men jag försöker iallafall..

Peace and love to you all, God bless you!

Life is a climb, but the view is great.

 

//Matilda
Irland
Galway

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: