Långpromenad resulterade i..

2009-09-11 / 22:25:04
migrän anfall...

Ett tips, ta aldrig en spontan promenad på 3h, om du inte har en spontan vattenflaska med dig om de är typ +25... Outhärdligt.. Nåja en mycket trevlig oh välbehövd promenad men gud vad jag längtade efter vatten, galet..



Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag gjorde lite tvätt som Karen bad mig göra och sen så tänkte jag, äh, jag vill gå ut och gå.. Så funderade en stund om var jag skulle passa på att gå. Så jag bestämde mig att gå efter vad jag trodde var en lite väg runt kvarter eller nå, vilket det var den första kilometern.. Sen blev de mer och mer öppet landskap och jag mer och mer "WOHO, NATUR!!"..



Jag fortsatte traska och efter en timme så kom jag fram till en korsning, skulle jag gå och vänster eller höger? Jag gick mot vänster och kom fram till en till korsning med en större väg.. Om jag skulle ta vänster igen skulle jag komma till ännu mer öppet landskap och om jag skulle gå och höger så skulle jag komma ner i byn igen efter många om och men..

Så jag började palla mig upp efter denna hemska uppförs backe och bilar som kör i 180 typ.. nästan.. typ inte.. men de kändes så ibland.. Och när jag går där efter vägen i rädsla för att bli på körkörd så ser jag en knappt synlig stig brevid mig, ner i ett dike och sen upp för en stor sten, och stenen är så stor att man inte kan se vad som finns bakom.. Gissade på att de en utsikt som hette duga.. Så jag gjorde några tappra försök att inte bli allt för blöt i sunkmarken och så stog jag där.. WOW... de var så vackert.. så sjukt vackert..



Näää, funderar om jag ska ta mig en tur till affären snart och hitta nått roligt att gnaga på eller nått bara, så uttråkad!!!!!!!!



Bilder kommer snart!

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: