Ja..

2009-09-23 / 10:18:36

Ännu en dag med städ och annat. Tidiga mornar, sena kvällar... Jag börjar bli relativt trött.. Iallafall när jag är sjuk.. Gud vad jag är less på att springa runt och snora, jag vaknade minst 6 gånger inatt över att jag inte fick luft då min näsa är helt igentäppt.. illa illa.. Så är galet trött..

 

Känner mig även hungrig också, funderar vad man ska göra till lunch sen, blir nog att jag måste gå och handla lite. Uhmuhm.. Jo, fick svar från cs från en kille jag mailade och han verkar helt hyper, han ville mer än gärna visa mig runt och hänga med mig en stund, visade sig också att han håller på plugga svenska så han gjorde lite tappra försök på mailen att skriva svenska, hehe.

 

Nåja, de var ju skönt iallafall, jag ser ett nytt ansikte i helgen kanske, börjar känna mig lite väl ensam nu för tiden. Mattias träffade jag inte förra  helgen heller, ingen av oss hörde av sig till varandra. Jag hade väldigt lite tid med de faktiskt plus att jag skulle sitta barnvakt.

 

Nåja, ska väl träffa upp denna kille, Johnny, under helgen på stan, typ ta en kaffe eller nå, men verkar han allt för skum så får jag väl dissa han, inte mer än de:P Vad elakt de där lät, men sant. De är ju väldigt mycket konstiga människor som finns på internet nu för tiden och cs sidan är ju inte nå undantag heller. Men man måste ju chansa lite, hur ska man annars skapa kontakter? Nåja han hade ganska mycket bra referenser från folk so har surfat hos han så helt galen är han väl inte, och han verkar ändå väldigt trevlig..

 

Nåja, ska se ett avsnitt av House och sen ta tag i allt jag ska göra!

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: