Dag 8

2009-09-04 / 23:35:34
Irland dag 8

Idag vakande jag upp vid 0730 då jag steg upp och började med lunchen till barnen, den här morgonen hade jag fått lite mera info och visste vad jag skulle göra. Jag gick och väckte barnen och de var en ganska lugn morgon. Karen var lika stressad som vanligt och åkte lite tidigare till jobbet, jag skulle damsuga och skura golven idag, något jag missuppfattade då jag inte var säker på vad de hon skrivit i den svarta boken betydde. Nåja, jag sopade golven och skurade i alla fall senare. Efter att alla for gick jag och la mig igen och steg inte upp än för vid 11 tiden, väldigt motvilligt.. Av någon anledning var jag totalt slut och hade gärna sovit hela dagen.. Efter städandet gick jag och duschade, drog på min mina mjukisbyxor och stoppade datorn i knät och gjorde ytterligare en video med musik och bilder..

Uhm, när de kom hem stressade Karen runt med barnen och de skulle göra lite lunch, eftersom jag är ledig typ hela fredag, lördag och söndag så behövde jag inte göra mat åt ungarna när de kom hem. Men tror att Karen börjar fundera varför jag alltid sitter instängd på mitt rum, eller åtminstone när jag är ledig.. Hon uppmanar mig hela tiden att gå ut och titta mig omkring men av nån anledning har jag inte så stor lust till de.

De är de som är nackdelen med de här, man är väldigt ensam, känner att gå ut och kolla mig omkring kan jag väl göra, men de är väl inge kul att gå själv heller, ids inte ha musik i öronen, känner att jag inte är trygg nog i huset än så då känner jag min inte direkt trygg med området.. Ni tycker säkert jag är en skum som inte går ut och tittar mig omkring i de vackra Irland, men jaa.. Jag ska, tids nog..

Efter de där inbrotten som var känner jag att jag gärna håller mig för mig själv ett tag till.. Får se om jag lyckas, kanske, möjligtvis, eventuellt, mest troligt inte men hoppas på att träffa Mattias i helgen.. Han flyger in till Galway idag så nu är han här i alla fall!! Men han bor nästan två mil bort så vi ses nog inte allt för ofta.. Jag vill träffa någon att prata svenska med här!! Blir less på prata engelska hela tiden förutom när mina päron ringer eller när jag smsar någon…

Oh, btw, min bror kom hem till Luleå igår och skulle överraska mamma, pappa och Nozzen! =) Så nu våldgästar min bror min lägenhet i några dagar innan han flyttar till Spanien, Barcelona.


Vi får väl se vad som händer ikväll, internet verkar fortfarande nere så blir svårt att chatta med någon eller åtminstone blogga så ni vet att jag lever.. Min paket kom inte idag heller, så vi får väl se om måndag, sen så ska vi beställa pizza ikväll och hyra film, men jag vet inte hur stor lust jag har.. Går nog och gömmer mig i mitt rum som vanligt..

Nä, dags för min 4:de kopp te idag!

Puss och Kyss!
Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: