Dag 5

2009-09-04 / 23:31:57
Irland dag 5

Idag så hände inte allt för mycket, jag och Conal var ensamma hemma, då “Qwewa” fortfarande var i Cork med sin mormor och Karen och Karl var på jobbet. Han lekte med en grannpojke större delen av dagen. Tanken var att vi skulle under eftermiddagen till stan, men vi missade bussen med en timme, fel info från Arabica (ett café). Så vi gjorde lite lunch och sen gick vi och handlade lite mjölk och jag städade till lite över allt i köket och fixade lite tvätt.


Jag och Conal tog en chilldag i allmänhet och när klockan började närma sig 1800 så började jag duka fram för att förbereda middag, de var kvar mat från igår så vi åt rester. Dock kom jag på att jag inte alls visste hur ugnen fungerade så fick vänta tills Karl kom hem. Efter middagen så såg jag och Conal på Harry Potter 2, tänkte att jag ska se 1an sen också, var väldigt länge sen.

Vi kom i säng väldigt sent som vanligt och Karl var lite små irriterad över att Conal inte var i säng tidigare men han släppte de fort och gick och diskade. Karen kom upp och såg sista 40 minuterna med oss så.

Sedan gick vi till sängs och jag låg och ritade som vanligt en stund innan jag somnade samt pratade med mamma och pappa i telefon.

Jag har väldigt mycket hemlängtan hela tiden, men jaa de har ju bara gått några dagar än så länge, saknar att ha kontakt med folk.. Eftersom jag inte har något internet så känns de som att alla är så långt borta..


Buhu, saknar alla massvis!!!

Aja, sov gott!

Puss och kyss
Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: