Dag 15

2009-09-04 / 23:41:55
Irland dag 15

Idag var en lite hektisk dag, upp tidigt på morgonen för att fixa lunch till barnen, Caomihe fick för sig att ta en sovmorgon så jag fick bli lite irriterad på henne vilket knappast förbättrade hennes sedan tidigare hemska morgonhumör.. De är som hon har PMS varje morgon, och hon är bara 11 år gammal… hemskt… och läskigt…

Nåja, alla åkte till slut och jag tänkte “Woho! Sovmorgon, nu ska jag gå och lägga mig i min supersköna säng och sova tills klockan slår sent!!!” Jag la mig i sängen i typ 15 min innan jag kom fram till att jag var på tok för pigg för att ens ligga ner.. Jag gick in i köket och åt flingor och mjölk som vanligt och slog på tv och spenderade större delen av förmiddagen att se på Disney Channel. Jag satt även och velade en massa om jag skulle ta bussen in till stan eller om jag skulle stanna hemma och ta en slö dag.. Bussen visste jag skulle gå 13.10 och jag bestämde mig kring 12.35 för att dra mig till stan.. Så på 25 minuter hann jag, duscha, slänga in en ny bunt tvätt i tvättmaskinen, samt slänga in rentvätt i torktumlaren, jag hann komma fram till vad jag skulle ha på mig, samt få håret torrt med handduken (!), sminka mig, ringa ett samtal, samt få en leverans till huset med en ny router, samt bädda sängen.. Jag är flitig med min tid =)


Nåja, tog mig typ en halvtimme in med bussen som vanligt.. Och joo, en annan sak, när man åker bil till Galway centrum så går de väldigt fort och vägen känns väldigt kort, men så är de inte, jag har hela tiden trott att de är gångavstånd härifrån till centrum, men jaa, de är de beroende på hur man ser på saken, men de tar dryga 2h att gå fick jag veta ikväll av Karl!………

Nåja jag drog mig in mot stan och där var jag i några timmar och sedan skulle jag ta en buss hem med de kan ni lita på att de visste jag inte alls var jag skulle gå då så jag tog en taxi, taxi här är ganska billigt faktiskt.. Så

Nåja jag kom hem, såg på min Hannah Montana film jag köpt, älskar Hannah Montana för er som inte visste de, och jag älskar Jonas Brothers också!

Åt middag, kina mat, pratade med Karl lite grann om saker, och nu har jag internet och chattar med alla er fulungar!!!!!!

Puss och kyss
Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)



allt bra med dig idag?



Kram Jen

www.jennyh.se

Kommenterat - 2009-09-05 / 00:28:58  | URL - http://jennyh.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: