Bilder!

2009-09-23 / 20:16:07

 

En så kallad "Dagens outfit" som alla bloggare visar nångång då och då, kan ju inte vara sämre själv;)

 

 

Busungarna Caomihe och Conal på min säng! =)

 

Dagen har varit i övrigt lugn och ganska harmonisk, tagit de väldigt lungt idag med tanke på att min förkylning är helt eländig!!

Nåja ska nog palla mig på en snabbis promenad nu, vill ändå komma ut en stund med tanke på att jag sitter inne i huset mesta dels av dagen och är upptagen med alla mina sysslor!

 

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Nils

Snygg outfit! Du ser jättefin ut :D

Kommenterat - 2009-09-24 / 08:31:40  | URL - http://stannakvar.blogspot.com/
Postat av: Elin

Hej Matilda!!! Vad roligt att du också har en blogg!

Jag har tagit kontakt med en svensk Au Pair som finns här i Cambridge, gissa vad hon heter? Matilda!

Kommenterat - 2009-09-24 / 10:11:40  | URL - http://antipodblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: