Återigen..

2009-09-21 / 14:34:31

.. har jag och resten av familjen åkt på förkylning... I mitt fall även inslag av feber.. Är totalt snurrig, allmänt matt och otroligt täppt i näsan och har svårt att andas i övrigt.. Motivationen att göra något annat än ligga i sängen är inte stor.. dock är de mesta redan fixat så.. Väntar mest bara på barnens ankomst från skolan nu..

 

Gah! Fy vad jag hatar att vara sjuk, plus att de är världnes storm här också... fan man blåser ju bort!

 

Bilden är tagen från internet men bara för att ni ska förstå hur mycket de blåser här så..

Puss och Kyss

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Klart jag läser din ;) puss!

Kommenterat - 2009-09-22 / 15:13:49
Postat av: Maja

Krya på dig skrutten!

Kommenterat - 2009-09-22 / 20:54:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: