Åt helvete med helger!!!!

2009-09-26 / 20:44:48

Tro mig när jag säger, jag innerligt hatar helger!! Vill ni veta varför?? Jo för att under veckorna har jag så mycket att stå i med hushållet att jag inte har tid att känna efter hur ensam jag är, men när helgen kommer, barnen och resten av familjen är borta är man totalt ensam och får klara sig själv..  Och efter 5 veckor på Irland, men massa mailade till folk som bor här, inse jag har säkert skicka kring 30-35 mail till männiksor.. 2 svar har jag fått, en har flyttat till dublin och den andra hörde aldrig av sig nå mer..

 

Jag sitter helt själv i huset med familjen bortrest, frustread och ledsen över att jag än inte lyckats hitta nån att hänga med.. Mycket lovande från familjens sida att jag ska få hjälp att hitta andra au pairer är jävla bullshit, 5 veckors prat, inget gjort..

 

Just nu känner jag bara hur mycket jag vill hem och bort från detta jävla Irland, jag vill hem till min lägenhet, till min hund, till mina päron och de folk som är kvar i Luleå!!!

 

Jo, en sak till, jag är jävla förkyld och jävlig.. Och jag är nu så sjukt less på allt att jag ska fan i mig gå till puben ikväll!

 

Puss och jävla kyss!

Ichigo

 

Gud, ge mig styrka!

Kommentarer!
Postat av: Ida

:( Var inte ledsen... du kommer hitta nån tror jag.

Kommenterat - 2009-09-27 / 12:36:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: