7/9-09 Måndag

2009-09-07 / 22:06:40

Idag var en ganska hektiskt dag. Barne försovsig lite på morgonen, eller jaa, de drog på sig lite väl länge trots att jag stog i dörren och sa åt dom att nu var de faktiskt dags att gå upp..

 

Nåja, lunchen gjordes och packades ner åt dom, sedan sprang dom fort. Jag själv kände mig allmänt hängig och strax där efter fick jag ett migrän anfall. Stoppade på lite tvätt och sedan gick och la mig. Somnade i 2h och klockan hade hunnit bli 12. Jisses tänkte jag, jag hade en hel del tvätt idag, hur ska jag hinna? Jag hann inte med all tvätt men min migrän hade iallafall försvunnit. Barnen kom hem, de fick lite lättare sen lucnh, nudlar. Sen var de läxa som gällde och sen sprang jag och Conal till hans teaterkurs som sedan följdes av Thaikwando kurs.. Medans han var där så lagade jag chilli con carne till middag och Karen kom hem. Hon sa att all tvätt skulle gjorts idag, men jag förklarade varför de blev lite grann kvar, mitt migrän anfall och hon tittade lugnande på mig och sa, Ojdå, nä men ingen fara. Gör du de imorgon klart så är de ingen fara! Hon sorterade lite kläder som var rena vad hon tyckte jag skulle strycka och inte stryka. Snällt gjort.

 

Imorgon blir de att damsuga och tvätta klart, även rengöra toaletterna. Barnen kommer em kring 12 tiden imrogon då alla deras lärare har konferans. Och jag har en klippning kl 13.30 också.

Heh, satt och camade med Aron igår och sa jag skulle klippa mig och skulle skämta lite med han och skrev typ "Allt hår ska bort".. Ni skulle sätt hans miin han gjorde när han läste de.. Stackars pojke trodde jag var seriös, haha! Aron, du är en väldigt fin vän du, spec när de verkar småoroad över att allt mitt hår s kulle bort! Haha Nåja, din miin var helt uberrolig och haft roligt åt den sen igår! Sorry kompis, men de är kul att skrämmas ibland ;)

 

Annars har inte dagen innefattat allt för mycket. Lite smått spännande händer ju lite här och var... *bits*...

 

Sov gott småskitar!

Puss och Kyss

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Det verkar som du är ganska upptagen om dagarna, väcka barn, göra lunch, tvätta... Är de snälla mot dig? :) Lägg upp en bild när du har klippt dig!!

Kommenterat - 2009-09-08 / 12:03:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: