Weekend with family part 1

2009-10-23 / 10:37:29

Okey nu kör vi!

 

Torsdag:

Torsdag var en väldigt stressig och full dag för mig, det brukar det oftast vara då man ska skura och damsuga och damtorka och städa toaletter, tvätta stryka etc etc.. Torsdag är alltid värst. Nåja detta var ju en otroligt speciell dag! Jag satt och hyprade med några via msn, bland annat Macca och Aron om jag inte minns fel. "Mina persikor kommer ju idag!!! WOHO!!". Jag städa allt typ hypernoga och ville ha det så fint som möjligt tills dom kom. Och jag ringde dom typ tusen gånger under loppet av en timme och frågade hela tiden "Men är ni framme snart??".

 

Och sen så såg jag dom köra upp på infarten med bilen och då rusade blodet i hela kroppen och min hjärta slog volter, så otroligt glad man kan vara när man ska träffa sina päron! Mamma hann inte mer än öppna bildörren och jag flög i hennes knä och kramade om dom samtidigt och grät krokodiltårar, vilket dom nästan gjorde också. Efter 8 kämpiga veckor så fick jag äntligen krama om dom! Gud, vad jag var glad!

 

Dom kom in med sina resväskor för att dumpa av lite saker hos mig, bland annat lite kläder från Gina, typ baslinnen och en tjocktröja, ett set med en tekopp och tekanna som satt i varandra, ridkläder etc etc. Jag bjöd dom på en kopp te och sen åkte dom för att fixa lite på de B&B vi skulle bo på. Jag stannade kvar och väntade in barnen och gjorde ironing maten, kyckling med smör och rosmarin, potatis och ungsgjorda grönsaker. Det var så supergott så det var sjukt!

 

Mina päron kom sen för att äta middag med mig och familjen och vi hade en trevlig och avslappnad middag. Barnen surade lite att jag skulle vara borta hela helgen och fick veta av Karen att Caomihe hade sovit i min säng hela helgen för att hon saknade mig så mycket.<33

 

Vi åkte till vårat B&B och vi låg och pratade en stund jag mamma och pappa om lite allt möjligt och sen så somnade vi!

 

 

 

 

PÅ bilderna ser ni : Mig, min eländiga packning och Mami&Papis lilla "Välkommen till Irland Paket", vilket bestog utav, Lindt Choklad, Liga-Kakor, varsin takeaway mugg med en söt dikt på, ett ljus, havrekakor, fruktte och hårta karameller!

 

Puss och Kyss!

 

 

 

Kommentarer!
Postat av: Hanni

Aww, så mysig du e gumman :D

Kommenterat - 2009-10-23 / 16:33:10  | URL - http://jannaha.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: