Vet ni vad!!??

2009-10-29 / 00:47:15

Världens bästa lilla storebror kommer hit på fredag och de gör mig helt tårfylld i ögonen!

 

Sista dagen jag såg min bror är 9 månder sedan, 27/2-09 vinkade jag av han för hans resa till Australien och jag har saknat honomm så mycket så de kan ni inte ana!!

 

Och nu på fredag så kommer min bror hit och de ska bli så sjuk roligt och härligt!!! Jag kan knappt vänta, fast jag bara behöver vänta typ en dag! Men ändå!!! SÅ WOHO!!

 

Jag är så oerhört glad!!

 

 

Samma dag han åkte!

 

Ses på fredag brorsan!

 

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Hanni

Woho! :D

Kommenterat - 2009-10-29 / 23:05:29  | URL - http://jannaha.blogg.se/
Postat av: Messie

Maw ^^ Ichi får träffa sin bror =3

Kommenterat - 2009-11-01 / 15:03:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: