I väntan på klockan ska ticka till middag!

2009-10-27 / 18:11:31
Namn:  Karin Matilda Viktoria Eriksson
Piercingar:  Ja
Tatueringar:  Jo, 2 st.
Längd: 176-177cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: Svarthårig
Är du kär i någon: Nope. 
Gillar du någon? Jag gillar många ;)
Tänker du på självmord: Haha nä, absolut inte. 
Vilket shampoo använder du:  Fruktis!!
Vilken parfym använder du:  Använder inte parfym. Endast  neutral deo. (Caomihe är allergisk)
Vad är du rädd för:  Döden.
Gillar du att tvätta:  De är väl inte de roligaste på jorden, men de måste göras.
Gillar du Karuseller:  Ja, så länge dom inte är hemska!



SENASTE...

Film du hyrde: Hm, de var nog när jag  fortfarande bodde i Luleå, så minns inte :P
Film du köpte:  Princess Protection Program - Disney's nya.
Låten du lyssnade på:  Timbuktu - Karmakontot.
Låten du hade på hjärnan: "Gud i dina händer" 
Låten du laddade ner:  Minns inte, använder bara youtube.
Personen du ringde:  Karen och Karl
TV program du tittade på:  Wixards of Wavely Place
Personen du tänkte på:  Min bror Viktor.



FAVORIT...

Mat:  Kyckling  marinerat med smör och färsk basilika, ångkokad potatis och ångkokade grönsaker.
Låt:  Frou Frou - Let Go
Sak att göra: Busa med hunden, dock är  han kvar i Sverige så de blir svårt, men saknar han såå<33.
Sport: Trakking (ridsport)
Dryck:  Fanta Lemon
Kläder: Myskläder!
Film: Bang Bang You'r Dead! 
Bil:  Ingen..



ANTAL...

Gånger du varit kär:  De har jag ingen räkning på..
Gånger ditt hjärta brustit:  2 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Me rän en gång iallafall.. 
Ärr du har på kroppen:  Jupp, klösmärken, från piercing i naveln etc.


SENASTE...

Bok du läste:  Whatever you say I am - Anthony Bozza
Personen du fick mail av:  Ida H.
Personen du fick brev av:  Mami/Papi
Personen du fick sms av:  Karen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen?? De var typ februari 2009 före min bror flyttade iväg till Australien. 


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Damtorkat, tvättat, städat, diskat, lagat frukost lunch och middag.
Var det kul:  De måste göras.
Vad stod det i ditt senaste sms? "Have the kids behaved today?"
Gillar du att slåss:  Beror på? Brottas med någon man tycker om är alltid kul.
Vad ska du göra ikväll:  Servera middag och ligga och trycka på mitt rum efter de,
Är du seriös:  Mjo. Då de behövs.
Vad är du allergisk mot:  Nötter.
Var har du ont:  Ryggen as usal.
Använder du hårspray:  Ibland.
Kan du stå på händer: Nope. 
Favorit serie:  House så klart!! 


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja, jo. Är jag väl?
Var du glad igår:  Nej.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jo, min mor är sjukskäterska.
Vad dansar du till:  ALLT!
Stockholm är:  kul runt jul.
Göteborg är: för stort. 
Kan du sjunga: Jo, de kan jag faktiskt.
Mer värt än guld:  Min hund!!
Spaghetti eller makaroner:  Makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: USA(alaska& NY), Nya Zeeland,  Canada, Afrika igen.
Ska bli skoj:  Att äta middag.
Ska inte bli skoj:  Att tvätta mera tvätt.
Sparar till:  Resan hem över påsk typ.
Väntar på:  Att klockan ska bli 17:15

Pålägg som gäller: Skinka, ost och gurka, men påläggen här på Irland är äckliga så jag unviker det.

Dagens dryck: Vatten.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: