Ha den äran på din födelsedag!

2009-10-05 / 18:30:27

Tänkte att bilden passar då du äter tårta/paj(?) och de är ju din födelsedag och då ska man ju äta paj/tårta/sockeräckligt!

 

 

Grattis Macca på din 23-årsdag!

 

 

Jag hoppas du får den finaste födelsedagen någonsin och inom några dagar får du ett litet kuvert enda från Irland! Saknar dig sjukt mycket och önskar jag hade fått sitta och äta tårta med dig men jag antar att de får vi göra nästa gång ;)

 

Du är en superduper människa som alltid imponerar mig med ditt ständigt glada humör och kloka ord!
Plus att du har den otroligt sjuka humor som även jag har och med våra internskämt om tjocka ögonbryn som borde trimmas och ekorrar gör vi världen osäker! *Mohaha!*

 

Puss och kram tjejen!!

//Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Macca

VAD SÖT DU ÄR! Men vilken hemsk(t charmig) bild! XD



Tack, tack, tack! :D

Kommenterat - 2009-10-05 / 18:59:18
Postat av: Ida

GRATTIS MACCA!!!!

Kommenterat - 2009-10-05 / 19:52:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: