Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

2009-10-03 / 21:55:14

Nä precis, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. För ett tag sen så hittade jag en helt underbar hemsida.

 

www.mixin.se

 

Och de har bland de mest finaste och mysigaste inrednings grejer i en speciell stil. En stil jag och min mor älskar! Så idag beställde vi lite varor från den hemsida;

 

 

 

Mja, lite av de iallafall, de hade inte bilder på allt ;) Men massa mys jag ska dekorera min lägenhet och kyrkstuga när jag kommer hem till jul!!

 

Idag är de drygt 11 veckor tills jag kommer hem, 11 veckor kvar tills jul!

Puss&kyss

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Jag längtar tills vi träffas i jul!

Kommenterat - 2009-10-04 / 17:14:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: