Smartheten från amerikaners sida på hög nivå..

2009-11-04 / 18:16:56

 

 

Klicka och kolla in video klippet... Det är ju så sjukt underhållande och visar på att amerikanare är på riktigt dum i huvudet, iallafall många av dom..

 

Hittade denna länk på Signes blogg, så bäst säger jag bara!

 

 

 

I övrigt har dagen varit väldigt lugn och jag har mest bara stvättat och ornat till småsaker och hållt de snyggt och rent. Ganska tråkig dag..

 

Tack mamma för hjälpen med målandet i kyrkstugan!!

Tack pappa för hjälpen med mobiltjorvet!

 

Puss och kyss!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Emma

shit! oj! jag är typ mållös...haha

Kommenterat - 2009-11-15 / 22:50:34
Postat av: Emma

shit! oj! jag är typ mållös...haha

Kommenterat - 2009-11-15 / 22:51:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: