Love For Love

2009-11-06 / 21:21:25

Kärleken..

 

Det finns så många sätt att älska någon på, det finns så många sätt att känna kärlek, det finns så många sätt att finna kärlek.

 

Jag älskar kärleken, jag är inte hel om jag inte har kärlek, jag tror ingen är hel utan kärlek.

Jag tror på kärleken, jag tror att vi alla är menade för någon, alla har en person som är deras soul mate. Jag önskar det för mig, jag önskar det för alla, vare sig ni vill ha det eller inte. Alla behöver någon.

 

Har du någosin varit kär i kärleken?

De har jag, många gånger. Kan ni tänka er hur de slutade?? Precis, tragiskt..

 

Har du någonsin älskat någon på riktigt?

Älskat för ett ögonblick många gånger, men riktigt kärlek, ja en gång.

 

Jag tänker väldigt ofta på kärleken som har funnits hos mig och den som kommer, den jag inte än vet något om. Det är ganska spännande, det är spännande att tänka sig själv en dag i livet gå ner till ett altare med någon som man verkligen älskar, någon som man vill spendera livet med, någon som är ens bästa vän och visar kärlek varje dag i evighet.

 

Jag vill ha det, jag vill gifta mig en dag med någon som jag vill spendera resten av livet med och aldrig skiljas och denne ska känna samma sak. Det är min dröm, och jag har mina egna föräldrar att se upp till. De träffades när mamma var 18 år gammal och pappa var 24 år, och än idag håller de om varandra och älskar varandra, dom har vad jag vill en dag ha.

 

Vad vill du med kärleken?

 

Jag saknar att ha någon att älska, någon att mysa med på kvällarna, säga söta saker till, hålla oskyldigt handen med, skratta och flumma runt med totalt med, krypa upp till när man ser en läskig skräck film. Jag saknar att känna mig älskad på så sätt av någon. - Även om de bara är för ett kort ögonblick.

 

Jag kommer aldrig skynda mig in i ett äktenskap, jag kommer aldrig att skynda mig skaffa barn, men jag vill ha det, en dag, då jag är redo, då Gud ger mig tecken på att nu är de dags. Ett äktenskap och barn blir ditt liv, och de kan man aldrig komma undan, så man måste ju veta att de blir rätt.

 

Jag vill känna kärleken, jag längtar tills det är min tur att få vara kär på riktigt igen..

Eller vad säger ni?

Love for love..

 

Kommentarer!
Postat av: Ida

Fint skrivet.

Kram

Kommenterat - 2009-11-07 / 00:27:57
Postat av: Emma

vi har ganska lika tankar :)



ha det asbra på Éire :D

Kommenterat - 2009-11-14 / 23:11:17
Postat av: Hanni

Aww, du är så poetisk! Så fint! :)

Kommenterat - 2009-11-15 / 13:37:53  | URL - http://jannaha.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: