Det är advent var glad tänd ljus!

2009-11-30 / 15:36:38

Ja det är advent och dags att tända ljusen och bara totalt mysa! Det är som mycket som händer framöver så kommer ha fullt upp före 22 december.

 

För det första har jag som vanligt ett helt hushåll att ta hand om, 2 barn och mig själv. Sedan så är det lite andra saker också. Barnen ska nu till helgen åka iväg igen, nästa helg, då även jag fyller år, verkar dom åka iväg till Dublin, sen helgen där efter är det också ett event och 2 dagar senare åker jag hem!

 

Det kommer gå väldigt fort!:D

 

 

Well här är dagen outfit iallafall, advents fin och allt ;)

 

 

Puss&Kyss

 

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Ida

Schnyggt!

Kommenterat - 2009-11-30 / 15:55:44
Postat av: krille

ja, mkt söt klänning

Kommenterat - 2009-11-30 / 23:13:44
Postat av: Anonym

Min fina gumma!



Mamma

Kommenterat - 2009-12-01 / 08:31:04
Postat av: Elin E

Jag skypar gärna gumman! Säg bara till när du har tid så ska jag bänka mig framför datorn, finns här när som helst du behöver prata en stund!



Saknar dig oerhört mycket också vännen! Vi måste försöka i alla fall träffas för en kram när du är i Luleå, jag kommer vara där från den 26 december till typ den 4 januari, så några dagar i alla fall :D



Och tro mig, kristna killar är bäst ;) Nej, men seriöst, jag tror det är viktigt att dela livet med någon man delar de mest centrala värderingarna med, om du förstår vad jag menar? Du är ju finaste tjejen och du förtjänar BARA den finaste killen! Ska vi försöka säga en dag och tid för ett samtal över nätet?



BAMSEKRAMAR <3

Kommenterat - 2009-12-01 / 15:01:38  | URL - http://mountainqueen.blogg.se/
Postat av: Elin E

Och ursäkta att jag fnissar lite, men jag fick en sån kul bild när du skrev att du skulle bajsa på dom... hihi :D

Kommenterat - 2009-12-01 / 15:02:21  | URL - http://mountainqueen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: