What do you want with me?

2009-12-09 / 13:48:41

Min sömn är helt ur fokus.. Spelar ingen roll längre vilken tid jag somnar på kvällarna, om jag somnar klockan 2100, 2230, 0100, jag vaknar ändå vid 03:30 tiden och kan typ aldrig riktigt somna om.. Min mor hade en idé om att det berodde på att jag kommer hem snart och nog har lite resfeber. Så är säkert fallet men det gör inte det bättre med tanke på att det är två veckor tills jag kommer hem och jag ska jobba före det måndag -fredag.. Jag är ju såsjukt trött så det är tragiskt..

 

Och sen det där med nyår, nu är det många som vill planera olika. Som det ser ut nu så blir det nyårs lunch med familjen och sen middag med några få nära och kära och sedan dyker man upp nånstans och har det trevligt? Jag vet inte än om jag ska dricka eller inte på nyår, mest troligt inte, och egentligen vill jag hålla mig borta från alkolhol överhuvudtaget.. Men jag VET INGENTING! Jag kan inte bestämma vad som händer exakt under kvällen för än jag kommer hem just för att majoriteten ändå inte är inne på msn, skype eller FB. Det här är så jobbigt. Helst vill jag ha koll på typ allt redan nu, känner mig så tokigt stressad över att inte ha kontroll, jag är ett sådan kontroll freak så det är hemskt, speciellt när jag blivit det på loppet av 4 månader?? Nåja, det löser sig, det gör det alltid..

 

Joo sen, om det finns någon som vet var dom säljer en mistel? Så man kan hänga ovanför en dörrkarm? Ni vet?

Tycker sånt är så otroligt fint och vackert..

Nää nu ska jag ligga och skriva en stund..

 

Har nu sett New Moon föresten sa prästen, och jag gillade den väldigt mycket. Den slutade väldigt apptitretande då Edward friar till Bella, så får man inte så något svar eller nått!! Gah! Längtar till 30 juli då tredje filmen kommer ut, hehe, lagomt tills jag flyttar tillbaka till Sverige.

 

"I won't say no if you kiss me gently."

 

Saknar dig valpen! <3

 

 

Kommentarer!
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej :) Jo, det är jätte bra här =)



Åh, söt lite hund :D

Kommenterat - 2009-12-09 / 16:21:24  | URL - http://mathilda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: