Vlog

2009-12-18 / 15:49:50

 

Det är inte bara bloggar som jag följer utan även också vloggar, dvs, Video bloggar. Detta är en kille som heter Alex Day och har ganska trevliga och roliga inlägg och så är han även musiker och hittade den här låten på hans youtube-sida. Han skriver all musik och lyrik själv.

 

Idag har verkligen INTE hänt nått spännande alls! Jag steg upp på morgonen och var nästan på väg att försova mig. Jag steg upp och gjorde iorning barnens frukost och lunch och sen så väntade jag och väntade, tills dom skulle åka. Eftersom det är fredag så brukar hela familjen sega sig ordentligt och Karl eller Karen brukar köra dom till skolan. Jag själv behöver bara tvätta under dessa dagar och idag jobbade även Karen hemifrån.

 

Jag slog på en tvätt och sa att jag tyckte det var för lite vit tvätt så det blir bara en mörk tvätt. Det hade hon inget emot och jag sa att jag fanns på mitt rum om det var något speciellt. Jag la mig i sängen och kollade på internet fram till typ 10 tiden. Jag kände att vid 10 tiden fick jag huvudvärk från YTTERLIGARE efter en natt knappt fått sova nått alls så jaa.. Vad skulle jag göra? Joo, jag somnade tills typ 14.15 tiden och nu sitter jag här.

 

Ringde Sandra och frågade om det fanns möjlighet att rida på imorgon en sista gången innan jag åker till Sverige.  Tyvärr visste hon inte hur det såg ut för att hon hade åkt på en rejäl förkylning och fått ställa in typ en massa ridlektioner idag. Men hon skulle boka mig och ringa om det var några problem!

 

YAY!

 

Nåja ska ta mig en promenad tänkte jag nu!

 

Pusskraaaaam

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: