Verklighetens kärlek.

2009-12-06 / 00:26:44

Vill du älska mig? Vill du vaka över mig när jag sover? Vill du vara med mig för den jag är?

Vill ni veta vad verklighetens kärlek är?

Verklighetens kärlek är när två människor tittar in i varandras ögon och bara vet, utan ord, att de tillhör varandra. Deras blickar säger mera än tusen ord, deras leende säger allt, deras kroppsråk är självklart. När de ser på varanda har dom världen under sina fötter, ingen onska i världen kan stoppa dom.

Men hoppar runt på rosa små moln i hopp om att den andra snart ska kyssa en. Hjärtat slår volter och man vet inte vad man ska ta sig till. Det pirrar i hela kroppen och man känner hur andningen bli så lätt och uppspelt.

Man kastar sig ner på gräset, bara busar och brottas som två små barn. Man vågar vara sig själv, inget kan skada en. Sen kommer dom för nära, läpparna är centimeter från varandra, världen fryser till. Ögonen bli stora och fylld med skräck och kärlek samtidigt. Dom tittar på varanda, ska dom, ska dom inte? Sakta men stilla rör sig läpparna mot varandra. För första gången får dom känna beröringen av varandra. En försiktig kyss fylld med ömhet och värme. En kyss som säger allt, en kyss som är självklar, som är fantastisk.

Dom kramar om varandra varje dag som dom inte sett varanda på år och dagar. Deras andetag kan berätta deras historia. Han älskar henne, hon älskar honom. Inget i livet kan skilja dom åt. Dom vet det själva, dom ser ingen annan, dom ser varandra.

Lever dom i en fantasi, leker dom med magi? Känslan av att lyftas upp av lätthet, en kyss blir flera kyssar, allt bli lekfullt. Tänk alla äventyr som väntar. Så vad väntar du på? Om du vill hitta verklighetens kärlek så måste du finna den!

Vill du hitta fjärilar med mig?

Så är det jag en dag vill känna. Så, vill jag det ska vara, lekfullt i en magisk värld. Spänning utan dess like, känslan av frihet är klarare än kristall.

En kyss kan betyda allt, ta vara på den.

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: