Näää nu är jag less alltså

2009-12-16 / 11:17:54

Så fort jag har färgat håret svart blir jag nöjd och glad. Jag känner mig snygg i det svarta och livet leker.... TILLS min naturliga hårfärg växer fram och visar upp sig.. Jag har bestämt mig! Jag ska blondera mitt hår under jul även om jag måste göra det själv. Jag vill ha en nystart, en ny hårgfärg, nytt!! Jag har varit svarthårig sen i februari och känner nu att jag vill bli ljushårig!! Typ mörk askblond.. som jag är naturligt..

 

 

JAG VILL HA LJUST HÅR IGEN... Gah.. nää nu bestämmer jag mig för det. Jag blir ljushårig igen! Åtminstone brunhårig, jag orkar inte ha svart längre...

 

Gah! Spyless på mitt hår just nu...

 

 

Är det någon som vill hjälpa mig att fixa mitt hår under mellandagarna?

 

 

Kommentarer!
Postat av: Ida

yay låter bra! :D vill se ditt hår ljust igen!

Kommenterat - 2009-12-17 / 16:56:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: