My teen-years are over..

2009-12-10 / 21:41:22

Jaa tänka sig, imorgon blir jag officiellt vuxen, jag lämnar mina tonår bakom mig. Känns konstigt, jag fyller det magiska nummret 20.

 

Jag föddes på en måndag för 7 304 dagar sedan, för 20 år sen. Det känns så konstigt. Många skulle nog vara totalt överexalterade över att fylla 20, och visst är jag det med det är lite med sorg i hjärtat som jag fortsätter till nästa steg till en vuxen ålder. Men dock är det inte som att jag kommer bete mig nå mer vuxet än vad jag är, kommer bete mig som samma gamla jag :P.

 

Nåja, men ändå, läskig tanke att 20 år har redan gått av mitt liv, lite smått läskig tanke faktiskt.

 

Och jag ska passa på och tacka alla för det små saker och kort ni skickat.

Och speciellt tack till Maja, Ida, Macca, David och Magnus för den söta videon, bildern och brevet! Ni är mina bästa vänner och jag älskar er så mycket! Jag blev så rörd att en och annan tår kom.

Jag har verkligen underbara vänner att det nästan är skamligt!

 

Tack så otroligt mycket! Tack för det här året!

 

Älskar er alla så sjukt mycket!

 

Är föresten ledig imorgom hela dagen så behöver inte stiga upp allt för tidigt imorgon. Ska dock ringa stallet och kolla om jag kan komma och rida imorgon under förmiddagen. För på lördag kommer jag aldrig att orka om jag ska ut imorgonkväll, så tar det imorgon istället=)

 

Jaa nu är det 3h och 20 min kvar tills jag är 20år!!

 

Pusskraaaaaaaaaaam

Älskar er!!

//Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: