Minns ny Knapp-Nytt?

2009-12-17 / 17:04:28

Varnar för mycket svordomar och fördomsfull katt som hatar Vampyrer

Jaa för det första, minns ni Knapp-Nytt? Katten är awesome och asrolig! Och jag hittade den här då jag satt och sökte på en vlog på Youtube. Knappen är som sagt klockren och fast jag gillar Twilight och Buffy och lite av denna äckliga vampyrvåg. Haha. Nåja, Knappen har rätt, helt plötsligt så tycker hela världen att vampyrer är det sexigaste som finns och detta är bara en annan våg som kommer och går. Minns ni när den stora Japan vågen kom till Sverige för 5 år sen?

 

LOL till tusen!

 

Vi människor är ju som vi blev alltså.. Nåja, Knappen är rolig och jag tycker programet är awesome även om det är otroligt fördomsfullt och fullt med svordomar, men åandra sidan, HUR många tar ens Knappnytt på allvar då det är gjort av några uttråkade data nörder som kom på idén då datorn mest troligt kraschade och behövde få ut ilska på nått sätt över att deras älskade laptop eller nått dog. Buhu RIP..

 

Oh well:P

 

Idag har jag damsugit, tvättat, vaskat, damtorkat etc etc. Gått bra, har nu bara mitt rum att göra redo. Barnen är borta under kvällen då deras halvbror Leon fyller 5 år så dom är hos sin pappa och har kalas. Jag behöver inte göra någon middag då barnen inte är hemma, Karl ska iväg på Yoga och Karen, vet inte. Nåja, bryr mig inte, det finns rester från igår ska äta om en timme eller så tänkte jag.

 

Moohöööö... Jag borde verkligen gå och ducha.. jag stinker verkligen, svettig efter allt städande och nu låter jag nog otroligt sexig med det sagt! Haha.

 

 

Nääääää puss kram

//Ichigo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: